miércoles, 5 de noviembre de 2014

Amb IL·LUSIÓ!

Hola a tothom!

Començarem amb les presentacions. Em dic Teresa Luque, sóc de la Bisbal d'Empordà i tinc 19 anys. Estudio GOTiGMA (Geografia, Ordenació del Territori i Gestió del Medi Ambient), resumint,  Geografia. Jo també vaig fer cara rara al sentir aquestes sigles. Tot i viure a la Bisbal em passo molt temps a Girona, ja que faig patinatge en un club de la ciutat i aprofito el viatge per quedar-me a estudiar.

Avui s'inicia la part escrita del projecte, un lloc per compartir i agafar idees d'altres mentors/es. Dic escrita, perquè també hi haurà tota la part pràctica amb el meu nen/nena/noi/noia, i que segurament serà la mar de divertida.

Espero poder disfrutar al màxim aquesta experiència i entendre'm bé amb el company que em toqui. Em considero força alegre i que fàcilment es pot parlar amb mi. Crec que això m'ajudarà a la relació mentor-mentorat i així fer-lo disfrutar més a ell també.

Com dic a d'alt de tot, m'ho prenc amb IL·LUSIÓ, ja que es tracte d'un projecte nou i que mai abans havia participat en res igual. També espero fer-me gran, vull dir, ser més responsable i tenir més iniciativa a la hora de fer activitats. A més a més, m'obligarà a organitzar-me, a buscar temps i mitjans per tal d'anar a fer activitats.

Res més nois, espero que aneu visitant el blog i que us ajudi enalgun moment! Fins a la pròxima! 

Teresa Luque

No hay comentarios:

Publicar un comentario